Frauke in BCN - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van suomenlinna - WaarBenJij.nu Frauke in BCN - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van suomenlinna - WaarBenJij.nu

Frauke in BCN

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

28 Mei 2006 | Spanje, Barcelona

Hola! Party with Frauke in BCN

Vorige week woensdag was het eindelijk zo ver reünie met Frauke de gekste! Ik heb een paar dagjes vrij gehad, en ben haar woensdag middag op gaan halen bij station van Sant, was ik zelf ook nog nooit geweest dus was leuk om te zien. Was meteen erg gezellig, en nadat we haar spulletjes bij mij thuis neer hebben gezet zijn we naar de Playa gegaan voor een heerlijke paella en natuurlijk een lekker wit wijntje. Daar zaten we dan weer na 5mnd aan de wijn en het lekkere eten! Net alsof het gistere nog was dat we samen wijntjes hadden gedronken en op de swinging hadden gezeten in Helsinki!

S’avond zijn we voetbal wezen kijken op de Plaza Real aan de La Ramblas, was me weer een mooi feestje. Barcelona werd natuurlijk Campione whee Barca barcA. En de Arsenal fans gaan verslagen naar hun casa. Frau en ik hebben natuurlijk voor de wedstrijd ook nog even ons door een Pakistaan een sjaal aan laten smeren. ( het nep ding er staat barca op en ook ac milan,beetje jammer dus) ( sorry joop dat ik je souvenir alvast verklap ahah)
Met rood met blauwe wangen zijn we na de wedstrijd de La Rambla opgelopen om in een boom te klimmen net als de rest van de doorgedraaide fan… was me feestje wel. Leuk om hier te zijn samen met mn Helsinki kroeg maatje en dat Barca ook nog wint!

De volgende dag waren we een beetje slaperig en hebben rustig aan gedaan en zijn smidags een beetje wezen winkelen nadat we de Sagrada hadden bekeken. Heb wat leuks gekocht voor theer dr bruiloft. Ook zijn we nog op La Pedrera geweest dat stond nog op ,mijn lijstje van bezienswaardigheden, entree was gratis dus dat was aardig! Lopen we zo een beetje rond, komen er weer van die maffe barca fan met sjaal toeters ect. Blijkt dus dat die spelers in de bus langs komen, huuu weer een feestje. Heb Franky gezien ronalinho, bommel en de rest van het stel. Heb er ook en filmpje van gemaakt maar die kan ik helaas niet op de site zetten..

Savond hebben we lekker taco’s gegeten en biertjes gedronken en grappen zitten maken. Geen ruige party meer voor die dag.

Vrijdag hebben we lekker rustig aan gedaan nog even naar park Guëll geweest en daarna lekker naar de playa voor paelle bij de Baja. En daarna lekker slaapje op het strand. Savond hebben we een spontane bbq gehouden, zijn we niet naar de sugar club geweest, maar in een keer door naar de Fellini, waar we op de lijst stonden, en hebben we lekker staan dansen en grappen staan maken met scot from scotland, en arno die lekker hoge hakken aan had en nep tietjes, en daarmee alle namen liet schrikken erg funny wat een gekke allemaal. Mocht ook nog ff op zn hakken lopen en dat ging beter dan ik had gedacht. Daarna zijn we lekker naar huis gelopen, dat is zo relaxt aan mijn casa bij de ark dat alles in de buurt is.

Zaterdag hebben we huuu uitgeslapen, en weer naar het strand geweest, daarna weer een bbq gehad, en daarna lekker zitten kletsen op het balkon tot de zon bijna weer op kwam onder het genot van wat Mochito’s( prijs vraag van deze week, wat is het belangrijkste bij Mochito’s, voor de winnaar maak ik er een bij terug komst in nl)
Helaas komt aan alle feestjes een eind en heb ik Frau in alle vroegte zondag morgen weer op de bus gezet naar Reus. Tot de volgende keer alleen dan ga ik naar Germany, voetbal kijken… shade duetsland allest is voorbei ahah. Wordt vast ook leuk, kan ik meteen bij sanny in Bonn op bezoek! Ik mis ik ook.

Zondag ben ik met alle gaarheid maar lekker vroeg naar het strand gegaan, waar het heerlijk rustig en koel was, helaas kon ik niet zwemmen omdat er vieze kwalletjes in het water waren.

Deze week was weer een week van werken, en dat viel natuurlijk niet mee, na zn lang weekendje.. De week is wel snel gegaan, niet echt veel boeinds gedaan zo ver als ik me kan herinneren. Willow heeft een nieuwe baan, en vandaag mis ik Theer dr vrijgezelle feest. Joopy wordt geopereerd aan zijn rug en didi is ook weer in het ziekenhuis. Mam vertelde dat het weer zwaar klote is.. balen is dat. Ik zal eens kijken of het zonnetje in mn koffer past naast alle souvenirs. Vandaag was echt de warmste dag tot nu toe, en ben ik wel lekker wezen zwemen. Zo gaan we weer een beetje eten, want dat is hoe een weekje hier is , lekker eten, slapen, wijntje drinken, en chille…

Morgen ga ik lekker op het strand wandelen…


Groeten en dikke kus uit een warm BCN

Beso Arina

  • 28 Mei 2006 - 18:58

    Familie Oskam:

    Ha lieve nicht,

    Wij gaan je weer snel zien in HOLLAND!

    Veel liefs van ons allemaal,groeten van de oskammetjes.

  • 29 Mei 2006 - 10:56

    JOhan:

    Hé zus. Leuk, weer eens een verhaal. Jij vermaakt je wel! Rustig aan hè! Gaat alles op de stage ook nog goed? Tot snel, dan maken we hier een feestje! Zoen

  • 29 Mei 2006 - 12:03

    Tineke Van Leenen:

    Ha die dochter van me, wat is de La Pedrera?
    Nog 5 nachten zonder je moesja en dan .......
    een goede week en reis!!

  • 29 Mei 2006 - 12:03

    Tineke Van Leenen:

    Ha die dochter van me, wat is de La Pedrera?
    Nog 5 nachten zonder je moesja en dan .......
    een goede week en reis!!

  • 29 Mei 2006 - 12:04

    Tineke Van Leenen:

    Ha die dochter van me, wat is de La Pedrera?
    Nog 5 nachten zonder je moesja en dan .......
    een goede week en reis!!

  • 30 Mei 2006 - 14:00

    Trojkolka:

    Klinkt allemaal erg goe arie. ik heb door dat je je wel errug vermaakt daaro. Das maar goed ook. Hoe is het eigenlijk met je stage zelf? :P

  • 01 Juni 2006 - 18:18

    Sannie:

    Ik mis jou toch ook lievie!!

    Ps: volgens mij is Towi al verliefd op je hoor! ;)

    besito, Sl

  • 01 Juni 2006 - 18:54

    Trees En Mars:

    Hallo lieve zus van me!!

    wat ben ik blij dat je binnenkort weer lekker deze kant op komt!
    Gaan we weer lekker kansloos wijntjes drinken en lekker kletsen natuurlijk en tapasjus eten haha. Ben je nog geslaagd voor je weddingdress?? Dikke zoen en tot heeeeeeeeeeeeeel heeeeeeel gauw!! Take care the last few dayy's!!

    dikkuh vettuh zoen van mars en mij xxxxxxxxxx

  • 04 Juni 2006 - 16:53

    Sanne:

    Arie uit Helsinki! Hey meid wat geweldig al je verhalen uit Barca. Klasgenootje van me zit er ook die was ook helemaal verbaasd door die bus met spelers haha. Heel veel plezier!

    Kuz Sanne (ex helsinki dan he)

  • 16 Juni 2006 - 13:43

    Limor:

    ola chica... moet je niet ff melden hoe het is op Hollandse bodem ;) Ik zie je over een weekje of 2!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Geniet en ontdenk je plekje, reis met me mee....

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 944
Totaal aantal bezoekers 57228

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2005 - 08 Juni 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: