Parapluutje in de lucht en gaan! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van suomenlinna - WaarBenJij.nu Parapluutje in de lucht en gaan! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van suomenlinna - WaarBenJij.nu

Parapluutje in de lucht en gaan!

Door: Webmaster

16 Februari 2006 | Spanje, Barcelona

New shoes.

Jaja Bren was hier afgelopen weekend, en ik ben nu pas ongeveer bijgekomen van alle heftigheid! Hebben hele dagen lopen site seen en hele nachten gedanst.

Werken werken en werken , chille en beetje van het weer genieten boekje lezen,wijntje drinken, internetten, lekker slaapje doen en beetje rond wandelen. Prima leventje heb ik hier! Mn huisgenoten zijn nog steeds aardig en we gaan ongeveer een keer in de week wat leuks doen, naar de bios of tapas eten wijntjes drinken of filmpje kijken…. Zo ziet het normale leven er uit.

En toen kwam brandy zaterdag middag in volle vaart vanaf Girona airport met een koffer vol lekkere Nederlandse kaas, mn eigen tandpasta, een luchtbedje en heel veel disco outfits and schoen voor de wandel en de party!

Eerste lekker ff op het balkom een Cuba gedronken en daarna op zoek door de stad naar een eet tentje, over de La Rambla en langs de have zo naar het strand om daar lekker met ondergaande zon een wijntje te drinken. Daarna thuis een beetje chille en kletsen en op naar Bar Amsterdam lekker integreren in de Spaanse cultuur maar niet huus. We hadden smidags al lekker gegeten dus niet zn honger meer en we moesten toch nog even wachten voor dat we uit konden. Gorgina het vriendinntje van Dankert ( mn stage-baas) had geregeld dat we het hele weekend overal op de quest list stonden bij iedere disco waar we maar heen wilde, dus dat was lache! Je ziet een rij staan van 200 mensen, loopt er voorbij, zwaait naar iedereen deelt wat handtekening uit en loopt naar de meneer aan de ingang en zegt op je beste spaans dat je die en die bent en hopa de popa je mag zo naar binnen en hoeft geen eens entree te betalen. Zaterdag naar Fillini geweest dit is een disco voor de meer uuh hoe kan ik het beste omschrijven… heb je de film the Blade gezien… nou zoiets dus. Erg bizar maar wel erg gelachen. We zijn ook nog in Catwalk geweest dit was meer een hippe disco voor de wat toffere mensen. Leukere muziek vonden we allebei. Uitgaan in barcelona is dus erg geslaagd!
Voor de rest verklap ik niks, kom zelf maar kijken… hihi

Zondag zijn we vroeg opgestaan, schoenen verwisseld en naar Parque Guell geweest, het zonnetje scheen, mn zonnebril was net kapot gegaan maar kan de pret niet drukken!
Erg funny ook in de merto kwam ik en meisje die vorig jaar op de HVU heeft gestudeerd tegen, ze is spaans en was uitwisseling. Echt super toeval dat je die dan net tegen komt, ik wist niet eens dat ze hier woonde. Gaan binnenkort gezellig wat drinken.
Heb Bren mn aanstaande huis laten zien die bij Parque Guell staat en lekker in het zonnetje gelopen en van het uizicht en de mooie gekleurde huisjes en bankjes genoten. Daarna zijn we naar Montjuic geweest. Waar het nationaal museo, het olimpic stadion and nog meer bezienswaardigheden zijn. Daarna lekker naar huis om weer Siesta te houden.

Savond hebben we lekker tapas gegeten met bren, marc en iris en wat Duitse vrienden van haar. Erg gezellig.

De volgende dag nog meer gezien, La Segrada en nog veel meer winkelstraatjes en eettentjes, maar eigenlijk waren we allebei zo moe dat er geen hap inging. Savonds wilde we naar de Champagneria gaan die zit hier om de hoek, maar die was dicht alles was ongeveer dicht. Dus lekker slapen dan maar. Want om 4 uur moesten we weer op omdat bren alweer naar huis ging.

Het weekend is omgevlogen niet normaal! Ik ben nog steeds bij aan het komen en het volgende weekend staat al weer voor de deur, morgen mama ophalen van BCN-airport voor de volgende site seeing tour. K ga van de zomer professional site see tour geven, dus mocht je je nog op willen geven, mail me dan even

Besos

• 17 Februari 2006 - 13:56

Corrie Oskam:

Ha nicht Arina,

Het ziet er allemaal weer prima uit.Als het goed is is mams nu naar je onderweg.Veel plezier met elkaar en geniet ervan.
    Verwen mams maar lekker.Groeten uit de badplaats SCHEVENINGEN!

• 18 Februari 2006 - 13:34

Limor:

ziet er goed uit Ari!! lekker weertje goede "verhuisplannen"vreemd genoeg herinner ik mijn wens om daar te gaan wonen ook nog... hm... maar gelukkig is mijn ietwat frissere stockholm ook een prima home... veel plezier met de mama de mijne komt volgende week... zullen we kijken wie de meeste foto's heeft :P
    kus!!!!

• 20 Februari 2006 - 15:09

Sanne:

Hey Arina!!

Wat geweldig zeg dat je in Barcelona zit! Ik krijg ook zin om weer op vakantie te gaan daar naartoe. Heel veel plezier en ik hou je website in de gaten!

Kuz Sanne