Back 2 Bush - Reisverslag uit Helsinki, Finland van suomenlinna - WaarBenJij.nu Back 2 Bush - Reisverslag uit Helsinki, Finland van suomenlinna - WaarBenJij.nu

Back 2 Bush

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

18 September 2005 | Finland, Helsinki

Voor al mijn trouwe lezers nieuwe verhalen!

Deze week is ook weer omgevlogen!! Niet te geloven hoe nuttig je je tijd kan besteden, en hoeveel uur je uit een dag kan halen, en dat allemaal zonder ook maar verkoude te worden of hoofpijn te krijgen! Zal ik het geheim verklappen... Iedere dag een kiwi,appeltje en zoals mn moeder het geleert heeft een vers geperst sinasappeltje, voor alle dagelijkse vitamintjes!

Maandag heb ik heelijk bij limor gegeten, zalm met tagiatella, en een heerlijke chainti mm en daarna hebben we geprobeert om op het dakteras de aura's ( licht flitsen uit de ruite te zien) maar dat is helaas niet gelukt. Komt waarschijnlijk omdat het weer een beetje minder aan het worden is, het is nu al een stukje kouder en iets meer regen gezien van de week, ben bang dat me happy sunshinning middagjes in het park een beetje over zijn.

Dinsdag is zwemdag, soms is het gewoon fijn, om in alle hetigheid toch nog een beetje balance te vinden, dus heb ik dindag tot zwem+pizza dag gemaakt, erg gezellog dit keer ging wout,dominik,Jonatan,liem en sanne ook mee. Dus was lekker, na het zwemmen lekker in de sauna, das ook goed voor de spiertjes en de bacterieen! Hte leuke aan het zwemba hier is, dat altijd de duikplank open is en ik dus een beetje kan oefen met mn leningheid, een salto gaat niet meer zo soepel als vroeger, dus blijf ik oefenen!

Woensdag hebben ze er op school de gewoonte van gemaakt om iedere week een school feestje te organiseren, dit keer was het een verkleed feestje, en omdad ik Neighbour simon had beloofd ook verkleed te gaan als hij dat zou dus, stond ik daar dus mooi als miss Aloha Hawai, wel weer herlijk staan swingen! Foto van neighbour en mij, kan je vinden bij het voorgaande verhaal!:-)

Donderdag lekker op school geweest, tja want nu ik niet meer vertel wat ik op school doen ( drully) maar alleen vertel wat ik savonds doe betekend dat natuurlijk niet dat ik op school niks uitspook! Alle reports moeten nog steeds geschreven worden en alle tutorials worden voorbereid!
Savonds chille bij de buren en een beetje Sol biertjes drinken om het gevoel van de warme lange zwoele zomerse dagen op het strand fris in het geheugen te houden:-)

Vrijdag ben ik normaal vrij als ik geen meetings heb, maar vandaag had ik een TUT van woensdag in te halen met mn groepvrienden, daarna heb ik mn was gedaan en ff lekker op mn slaap bank liggen bij komen van de hele week en energie sparen voor het weekend! Rida mn roomy en ik zouden wel ff Turks gaan koken savonds, maar we haden zo ongeveer heel de flat uitgenodigd, dus hebben we 3 uur staan koken. Het was erg lekker en we hadden wonder boven wonder nog best wel een betje genoeg! Het was een erg geslaagd etentje dus hebben we maar besloten om er meteen een feestje van te maken, dus om half 5 stonden er nog 6 man boven op de tafel en stoelen. Helaas moest de BENDE ook worden opgeruimd, en nog wel de zelfde nacht omdat we zaterdag om 10 uur in de morgen met de bus naar de bush zijn gegaan!

De busrit naar de bush was lekker stabiliceren, eenmaal daar aangekomen, was er niet zo vel plek meer en zijn we dus met zn 20 in een huisje van 6 personen wezen slapen. Maar dat slapen was voorlopig nog verweg want eert moesten we speutochten doen door het bos over het moss en als je ff niet goed opletten was je de klos en stond je met je natte voeten is een watertje! De bedoeling was ook dat je met je groep een toneelstje moest doen savond en je mocht er heel de dag aan werken met je groep. Mede dankzij grappenmakker met de bril en sebastian of beter gezegt sabastiana was on stukje erg grappig! Vanohtend hebben we de winersprijs in ontvangst genomen:-)

Tuurlijk hebben we ook lekker ballentjes gegeten, kampvuur gemaakt, bootje gevaren en op een rotsje gestaan en om jezelf maar vooral niet onderkoelt te laten raken lekker Ginnies gedronken!

Vandaag was dus een gaar dagje, en ben ik lekker achter mn pc verhaaltjes aan het schrijven en huiswerk aan het maken, geen party vandaag dus. Moet voor morgen mn werkstuk over russian behaviour af hebben dus kan mn lol op:-)

Op naar volgende week nieuwe avonturen en ik hoop een hoop nieuwe mails van het thuisfront, want ondanks al mn plezier hier, denk ik iederedag aan jullie!

Take care, loves

  • 18 September 2005 - 16:33

    Diederik:

    geweldige avonture vrouwe, echt geweldig.. kus diederik uit cambridge dus

  • 18 September 2005 - 19:21

    Wout For Da Crowd:

    !ARIE!
    Eindelijk plaatst Wout ook es een beriche op uw sitetje, heb zo af en toe de verhalen bij gehouden, maar zo slecht geweest om niet ff te melden hoe rete gaaf het daaro klinkt! Men Ik wil ook weer met je samen wonen :p

    Hier alles ok, druk met school en werk voor Anneke, maar ik ga je zo contacten, om je bij te kletsen!

    We missen u!
    *kus*

  • 18 September 2005 - 21:45

    Wil:

    Hey arie, dit zijn de betere verhalen. Heb je een vette mail gestuurd dus verwacht er ook 1 terug. Morgen bier drinken bij bren... gaan je missen.

  • 18 September 2005 - 22:35

    Sannie:

    hai lieverd!! Hoe gaat het? Ik mis je! Ziet er wel koud uit zeg! Hier in Milano was het super gezellig met Coby. Je moet onze fotos maar even checken op de website. kus kus sannie

  • 19 September 2005 - 08:55

    Hil:

    Aloha suomi, tja it's fushion talk all over the place ;-)
    Als je'n werkstukje af hebt, vind ik het wel leuk om ff te lezen...bijscholing ga ik anders missen nu ik zelf uitgestudeerd ben. Knufs!

  • 19 September 2005 - 13:11

    Tineke:

    Wat een mooie natuur, ook leuk om in te recreeren!!
    Ik heb finse nordivwalking poles gekocht. les was heel leuk. poot van kakie!

  • 20 September 2005 - 19:10

    Sab:

    Heeeeeeeeeeeey party animal,

    Alles goed? Zo te horen prima. Hier alles ook onder controle, alleen t weer begint minder te worden. Hoe is Helsinki? Hoe ist leven daaro. Wij hebben hier 1 Fin, maar daar heb ik nauwelijks een woord mee uitgewisseld, hoop dat jij t daar beter doet! Spreek je snel eens online. Kus

  • 21 September 2005 - 14:48

    Langetje (Erik):

    He Ari;
    Ik lees het al , jij lekker de hele tijd feest vieren en ik hier maar aan het werk, Ik hoop dat je nog een hele gezellige en vooral ""nuchtere" tijd voor de boeg hebt,

    Later en een dikke kus
    Erik

  • 22 September 2005 - 19:25

    Annemarie:

    Ha meid!
    Wat leuk om al je verhalen te lezen! Haha, jij vermaakt je wel weer!! :)
    Groeten van Peter en een dikke kus van mij!!

  • 24 September 2005 - 16:53

    Ilse:

    Hey hey!
    Wat een verhalen zeg! Helaas is onze school niet zo avontuurlijk ingesteld haha... Wel leuke feestjes en mooi stad! maar dat had je vast al wel van sab gehoord! Alles lekker hier, vanavond uiteraard feestje, morgen nog even genieten van het laatste (snik) dagje zon!
    Have fun, take care en groetjes aan limor!

    xxx Ilse

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Helsinki

Geniet en ontdenk je plekje, reis met me mee....

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 58128

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2005 - 08 Juni 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: