Baco in Barcelona - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van suomenlinna - WaarBenJij.nu Baco in Barcelona - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van suomenlinna - WaarBenJij.nu

Baco in Barcelona

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

18 Januari 2006 | Spanje, Barcelona

18 jan 2006 barcelona

Un Baco in Barcelona por favor!

Siesta Fiesta Siesta Fiesta....

Hola, hoy es miercoles decimoctavo the Enero. Es is un dia special, hoy es me compleanos!

Iedereen bedankt, voor de kado's, bellentjes en kaarten!!

Jaja twee dagjes in spain and ik bak er al een heel klein beetje van... Moet je na gaan hoe goed ik vast ga worden in spaans na 5 maanden…..

Na drie kleine weekjes thuis te zijn geweest bij pap&mam. Waar ik een geweldige tijd heb gehad!! Erg verwend, en erg gezellig gehad! Leuk feestje met oud en nieuw en ook zondag om alvast mn verjaardag te vieren. Tussen alle feestjes door mn stage geregeld, en bebooked.De tijd is omgevlogen… en nu ben ik dus in Barcelona..

Ben maandag aangekomen, en beetje rondgelopen en gerelaxt. Bob die nu nog stage loopt bij enjoy-barcelona. Heeft me een beetje verteld wat er in de stad allemaal te doen was. Dus dinsdag na een nachtje beroerd slapen, lekker heel de dag in de stad rond gelopen. Veel gezien. Ik woon tegen over de Arc the Triomf ( die hebben ze van Napolion agekeken).
Heb de La Rambla gezien, het strand, en de Segrada familia. Erg mooi bouwwerkje, die Gaudi ben ik nu al fan van!
Gistere avond lekker wijntje gedronken met bob en twee vrienden van mn, moest mn verjaardag toch goed beginnen! En dat kan hier goed, vinos zijn niet zo veel dinero als in Helsinki. Alleen daar om ga ik het hier ook erg naar mn zin hebben. En het weer natuurlijk! 15 grade, en deze keer niet in de min!

Vandaag mn eerste ‘werkdag’, bob heeft me wat dingen uitgelegd en voor de rest lekker nog een beetje rustig aan gedaan, op zn spaans.. Vanavond gaan we ff in Bar Amsterdam een biertje doen. Dat hoort wel bij een vrjaardags feestje toch! Dus drink er ook maar een op mijn birthday! Morgen ook nog een beetje rondkijken enzo, en voor de rest heb ik geen idea… we’ll see..

Om alvast en kleine indruk te geven aan iedereen die ook deze kant denk op te komen de aankomende maande, alvast wat foto’s van wat ik gistre allemaal heb gezien..

Have fun and take care.

Op naar een nieuw avontuur, lezen jullie met me mee….

Kus Arina

Mijn nieuwe address:
Arina van Leenen
Ronda Sant Pere 51 6-2
08010 BCN
Barcelona
Spain

  • 19 Januari 2006 - 16:17

    Mama Sandra:

    arina; geniet ervan; volgens mij woon je leuk! Heb je Eder nog gezien??
    Kus Sandra

  • 19 Januari 2006 - 17:30

    Wil:

    Arie, ziet er goed uit ik kom snel langs....
    kus

  • 19 Januari 2006 - 17:49

    Limor:

    Zo zo dat is andere koek, dat warme barcelona!!! veel plezier he.... en geniet van het weer!!!

  • 19 Januari 2006 - 20:10

    Nelianne:

    hey, super zit je zo weer ergens anders! maak er maar weer een toffe tijd van met alle spaanse chicos;)! Ik mag in september weer, can't wait :)
    succes!

  • 20 Januari 2006 - 19:37

    Diederik:

    ahhh arina... wat tof zeg... ik kom je snel een keertje zien okay... kus

    diederik por la concha de la laura

  • 22 Januari 2006 - 11:39

    Brandon:

    Nou ik zeg zet dat flesje wijn voor mij maar vast klaar! Kus uit een koud en regenachtig Amersfoort!
    Ralf en Brenda

  • 24 Januari 2006 - 14:53

    Annemarie:

    Lieve Arina, Wauw, weer een nieuw avontuur tegemoet! Brca is echt een geweldige stad! Geniet lekker van de Catalaanse sfeer, tapas, het weer, de leuke straatjes daar etc etc.
    Dikke kus!

  • 26 Januari 2006 - 12:21

    "afgestudeerde" WoutOr :D:

    ARIE en andere "friends",
    Jawel een heugelijk feit dat ik eigenlijk met jullie allen in "het Neutje" moet vieren, heb mn afsudeeropdracht gepresenteerd, en euh ghe ghe heb een mooie dikke Vette 8! als eindcijfer, netjes he... :D
    Moet nu nog wel ff stage lopen, en een jaartje Spaans in halen, maar dat zijn maar bijzaken :) haha

    Arientje, het lijkt me weer allemaal te vet daaro, hebt ghe al goede Spaanse Freunden gemaakt? Je moet die gozer met die boot (ziet foto) aan de haak slaan man, haha Kom ik wel ff varen.

    Hou je goed he! Wou echt dat we ff lekker naar de kroeg konden..

    xxx

  • 01 Februari 2006 - 12:49

    Rosalie:

    hey arina
    meid maak er weer een mooi avontuur van in barca.. ik ga ook hopelijk de zon opzoeken in september voor mijn stage nou meid good luck en scoor een lekkere spanjaard he ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Geniet en ontdenk je plekje, reis met me mee....

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 58119

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2005 - 08 Juni 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: