Until we beat again.... - Reisverslag uit Helsinki, Finland van suomenlinna - WaarBenJij.nu Until we beat again.... - Reisverslag uit Helsinki, Finland van suomenlinna - WaarBenJij.nu

Until we beat again....

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

23 December 2005 | Finland, Helsinki

Party all night long, until the lights turns on ( and the beat off). Hoe veel uren kon je ook al weer uit een dag halen… 34 of nog meer.

Afgelopen week was het tot donderdag (15dec) projecten afmaken en toetsen , dus iedereen druk en in zn kamemertje opgesloten. Ik had nog twee presenaties, MGB was een 5, en iIMEA was een 4,5 waard. Ik heb al mn vakken afegesloten met een 4 ( uit of 5) dus heb niks te klagen. ( for workshops; work&pleasure call the Ari-Line)

Na donderdag 3 uur werden de eerste biertjes open getrokken en kon het afscheidsfeest beginnen. Van Onella, Studio 51, Bakkers naar Barfly. En dan nog thuis wat feestjes, de lol kon niet op. Iedereen nog ff voor de laaste keer op zn gekst. Erg veel gelachen, lekker gehuilt. Ik zal je missen, maar ik zie je vast wel weer een keer! En dan weet ik zeker dat het goed is!

Lege kamers overal, nog nooit zn schoon 61 gezien, nu wout er nog maar alleen woont. Zelf heb ik nog wat logeer party’s gedaan bij Frau, omdat Hil&Bouk ook sinds vrijdag (16dec) hier waren en in mijn kamer sliepen tot Rida was aufgeroetst.

Bizar weekje dus, aan de ene kant jammer dat je mensen gaat missen, maar aan de andere kant is het ook super. Nieuwe vrienden gemaakt voor het leven, en dat is mooi! Afgelopen woensdag met de boel afgesloten met de knaller van de afgelopen weken. Nog nooit zo veel Cuba’s voor bij zie komen. En maar blijven winnen met de poker, erg grappig dus! De volgende dag ging Frau weg… als laaste van iedeereen. Leuke is dat we elkaar weer met oud en nieuw zien, want dan feestje Guldelingpad, en ik geloof dat er nog meer van mn Duitse vriendjes komen.

Hil en Bouk in town, erg gezellig. Lekker klesten en dingen bekijken en chille. Vandaag zijn we naar de Arabia factory geweest. Waar ze beroemd servies maken. Daarna nog met Hils wat geshopt en nu mn final Pasila story maken. Voor het kerstfeest begint. Bren komt ook vanavond, dat wordt dus lekker nachtje kletsen, erg veel zin in. Dan echt mn laaste daagjes Helsinki. Morgen gaan we nog champagne ontbijt doen, en naar suomenlinna. Dan kerst vieren en dinsdag kom ik om half 10 NL tijd aan.. mn waterbedje staat al aan toch mam??

Ongelovenlijk 4 maanden zijn zo snel gegaan, en als ik er aan terug denk. Estonia, (Tallin), Sweden, ( Stockholm) Russia ( St.Petersburg) en Lapland ( Rovaniemi) en alle kleine trips die ik heb gedaan, uitstapjes en feestjes. Wat ik op school allemaal heb geleert, nieuwe mensen leren kenen. Kan ik niet anders zegen dat het een erg gelaagd half jaar exchange student was. Wat ben ik een geluksvogel!!

… En nu op naar Barcelona... Ik heb een stage plaast daar gevonden en hoop dat ik volgende week als ik weer thuis ben weet of het echt door gaat. Zou haast te mooi zijn.

Maand thuis is wel niet zo lang, heb iedereen thuis ook aardag gemist. Afgelopen 4 maanden thuis; Allebij mn zussen gaan trouwen van de zomer. En oma is ziek. Mam is door een hond gebeten en joop is met een 7 voor zn afstuderen geslaagd. Willow heeft nog steeds verkering, leuk om Leen weer te zien ahah. En alles wat ik nog meer vergeten ben…. Goed om iedereen weer te zien!

Voor iedereen die graag meer pics wil zien dan die ik iedere keer op mn webiste heb gezet ga ik nu een slideshow maken… tot snel!!

Dikke knuffels,

Ps: Fijne feestdagen en alvast veel liefde en geluk toegwenst in het aankomende jaar!!

  • 25 December 2005 - 12:55

    Limor:

    Lieve ari!!! nog een paar daagjes en dan is het voor jou echt over... hardcore to the bone... blijf ik nog 3 dagen langer, en dan is het echt allemaal over!!! ongeloofelijk wat er in 4 korte maandjes kan gebeuren, weet zeker dat we deze tijd nooit meer vergeten!!! kan nu al niet wachten op oud jaar, nog ff goed het jaar uitknallen, pasila stijl... nou ja zo ongeveer dan ;)

  • 26 December 2005 - 18:10

    Nelianne:

    Hey Arina, jij ook nog (even dan :)) fjine kerst..geniet nog van je laatste dagen in Finland!! het was voor mij ook een super tijd, ga het missen! super dat je naar Barca gaat..ben benieuwd waar mijn reis in Sept. heen gaat!
    wie weet zie ik je nog een! Succes met alles en een happy 2006 ;0

  • 27 December 2005 - 08:32

    Tineke Van Leenen:

    Alles staat hiet klaar voor ontvangst!!
    Goede reis en welkom thuis.

  • 18 Januari 2006 - 08:08

    Lia:

    Hoi Arina,

    heb je e-mail adres niet dus dan maar even op deze manier. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en we zijn benieuwd naar je nieuwe spaanse avontuur.

    dikke kus Lia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Helsinki

Geniet en ontdenk je plekje, reis met me mee....

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 58121

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2005 - 08 Juni 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: