Let's get loud with Wout 4 da Crowed!! - Reisverslag uit Helsinki, Finland van suomenlinna - WaarBenJij.nu Let's get loud with Wout 4 da Crowed!! - Reisverslag uit Helsinki, Finland van suomenlinna - WaarBenJij.nu

Let's get loud with Wout 4 da Crowed!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

27 November 2005 | Finland, Helsinki

Geniet nog steeds iedere dag!!! Lijkt geen eind te komen aan de mooie dingen in het leven!! Zoals gewoonlijk weer een up-date van wat ik allemaal heb uitgespookt de afgelopen twee weken. Hoogste punten en diepte punten, allemaal bij elkaar, en als slagroom op het toetje, sneeuw heel veel sneeuw!!

Maandag 14 november was ik gebleven sinds mn laaste storytelling geloof ik… School en de de normale bezigheden.. Wel erg gezellig dat ik savond een uurtje met Rich heb zitten bellen, die had de dag erna een solicitatie gesprek in het engels bij Mattel, dus kon ie mooi even oefenen, want er mag nog en hoop gedaan worden aan zijn, kroeg engels aaha. ( gaat nu naar zijn derde gesprek, dus wie weet!!) ( Rich was ook 15 nov jarig)

Dinsdag was het dan eindelijk zo ver… ziek, lekker griep.. zat we ook wel aan te komen maar heb geprobeert het zo lang mogelijk uit te stellen, heb lekker heel de dag liggen slapen. Woensdag ook lekker chille met een zonnebankje en een bezoek aan de sauna, die toch wel erg relaxt is. Dacht altijd dat het super druk zou zijn, maar viel ruize mee! Donderdag weer beter, en vrijdag had ik mn first-last date… Zaterdag was Emile’s verjaardag en dat hebben we lekker op zn Frans geviert met Champagne! Zondag was het ook de verjaardag van Hilde… zoals je ziet was het echt een beetje de twee weken van de verjaardagen.

Maandag leren voor mn her van Dinsdag, deze keer wel gehaalt met een 3, positief
( system in cijfering hier is van 1-5) en daarna ff naar de barfly omdat ik toch in de stad moest zijn, om met de bus Wouta van het vliegveld moest halen… en kon zozo wel biertje gebruiken want je raadt het al, zoals wel vaker de laaste tijd… belt theer deze keer. Met de mededeling dat ze ook maar besloten heeft te gaan trouwen, want een feest. Een zomer vol bruiloften!! Dus het word 5 juni Theer&Mars, en 5 aug Hilde&Bouke. Ik hoop dat ze allebij zo gelukkig worden als Pap&Mam, die morgen 30 jaar getrouwed zijn!! Blijf maar open trekken die flesse Champy!

Woensdag moest ik ff naar school voor mn tutorial, en daarna hebben we een city tour gedaan en lekker uiteten geweest in Belgica.. We dachten ff een klein tukje, 4 uur later werden we weer wakker, dus geen ruig feest maar weer lekker wijn met een nederlands kaasje… mmmmm heerlijk!!! Thanks voor alle wijn wout en pap voor de heerlijke Co Du Rhone… deze week was week van de beaujolais… heerlijk wijntje!!

Donderdag zijn we naar suomenlinna geweest het kanonneneiland hier vlakbij kan je met het pondje heen. Was leuk om te zien, was er zelf de eerste zondag dat ik hier was al een keer geweest, maar was nu kouder en waaieriger!! Daarna Jon zn verjaardag geviert dat op de zelfde dag valt als Thanks Giving, dus lekker met zn 15 kalkoen zitten eten, op zn Amerikaans! Savonds zijn we nog een klein dansje wezen doen in Studio 51. Volgende dag zouden we weer vroeg op staan om naar Estland te gaan, Tallin.

Zo gezegt zo gedaan, om 8 uur in de morgen zaten we op de Super Cat, de boot die je in 1,5 uur in Tallin brengt.. Zo bizar het is daar echt een wereld van verschil!! Het ziet er erg mooi uit, net als Euro dinsey, en de prijzen zijn 10 keer lager dan in Helsinki. Heeft ook nog gesneeuwd, dus was super dag! Savonds zijn we uit eten geweest met de leraar van hoge school utrecht die hier samen met mevrouw international office op bezoek was bij onze school hier. Was erg lekker en gezellig, ondanks al de gaarheid van de heftige trip.

Zaterdag leuk!!! Nog meer sneeuw, dus heerlijk al ballend naar de stad gelopen en genoten van alles dat er nu zo mooi wit uitziet, kleine city-tour vandaag, want savond zijn we naar de Hartwall geweest of een lekker potje Fins icehockey! Erg leuk deze keer heeft de Jokerit wel gewonnen. Maar was iets te veel van het goed, zn feestje duurt 3 uur!!
We hadden vrijkaartjes gehad van school, dat scheelde weer in mn butget, die er erg aan is, alle giften zijn welkom ahah.
Daarna was er een brithday party in Limo’s huis, van alle mensen die jarig zijn geweest, en worden deze week! Kon dus heelijk naar huis rollen van de 8ste verdieping. Wout heeft nu ook een hoop nieuwe vrienden er bij!! Was geslaagd feestje! Vandaag laaste ontbijtje ‘op bed’voor wout en hop met een lege koffer weer terug naar ons eigen landje!
Was super geslaagde week, en we hebben weer veel lol gehad zoals altijd! Wout thanks for joing my Helsinki party!!

Minder leuk bericht van Franky uit Birmingham was dat Glady is overleden van de week, ze hebben haar dood in de badkamer gevonden. Tijdens de trip in Birmingham, zat ik vaak met deze lieve oma in de kroeg bingo te spellen. En toen ik daar 3 jaar gelden was heb ik met kerst avond heel de avond lekker portjes zitten drinke in haar huis. Ze is ergens in de 80 geworden.

Vooruitblik op aankomende avonturen… School projecten binnen halen, en daarna lekker naar Lapland achter de rendieren aan rennen! En savond chille in de suana, en zorgen dat ik daarna niet naast het wak beland, maar er in voor wat afkoeling! Vandaag precies over een maand zit mn trip er op, en mag ik zeggen dat ik super veel heb gezien en gedaan! En daarna maand vrij en op naar volgende avontuur!! Als er iemand is die nog goede ideen heeft over stage plaatsen, maakt niet uit waar, kleine voor keur naar warm land… altijd welkom. Ik moet 1 feb beginnnen!

Lots of love, take care

  • 28 November 2005 - 11:23

    Wout:

    Nou ik hoef weinig aan Arie dr verhaal toe te voegen :D
    was echt top weekie, zeer actief en niet alleen in de kroeg, haha...

    Arie geniet nog ff het laatste maandje!
    Take care

    X en de gr. aan iedereen daaro

    Wout

  • 28 November 2005 - 14:08

    Aart:

    Het grote nicht, met veel genoegen heb ik gelezen over jouw vertoeven. Mij is duidelijk geworden dat jij geen zwaar leven hebt, hooguit sóchtends als de kater van de vorige avond zijn intreden doet. Maar goed inmiddels moet jij ook daarin wel behoorlijk getraind zijn.

    Ik las aan het einde van je bericht dat je hevig opzoek bent naar een nieuwe stage plaats voor volgend jaar, ik breng je groot nieuws. Jouw neef is namelijk even hard gaan denken waar zijn grote nicht zich het beste thuis zal voelen. Een paar belangrijke punten heb ik mee genomen in mijn gedachten opzoek naar de ideale stage plaats voor Arina, Alcohol, warmte, gezelligheid en ergens een eindje weg kwam ik al vrij snel tot de volgende conclusie; Nicht Arina moet stage gaan lopen met Alcohol verslaafde op Curaçao!! gezellig samen met de mensjes daar een glaasje drinken, die lusten er wel een paar hoor;-) gezellig tot in de late uurtjes met de verslaafde op de bounty stranden een glaasje drinken. voor meer info kijk ff op www.stichtingdehoop.nl je vriend reinier heeft er ook een tijdje door gebracht. he succes in lapjsland, laat je niet voor het lapje houden en doe rustig aan met die rendieren. als je de kerstman tegenkomt, proost dan gelijk even met die man op je nieuwe stage plaats!

    groetjes van je o zo geliefde neef,

    Aart

  • 28 November 2005 - 16:53

    Wil:

    lekker bezig arie heel de week nix van je gehoord wanneer gan we bellen ik mis je

  • 29 November 2005 - 17:55

    Ilse Pols:

    Hey arie,
    Alles goed daar? Volgens mij wel he ;)! Heb hier een Fin zitten uit Helsinki die zich echt afvraagt nu waar jullie bier voor 1 euro drinken :-D... Succes met t vinden van een stage plaats.. Bij mij lukt t niet echt...

    Liefs, xxx Ilse

  • 29 November 2005 - 20:31

    Diederik:

    hey lieve tina...

    goed om te zien dat je je nog steeds vermaakt op je internationale avontuur!!! Ik ben er fan van. Jammer dat Glady is overleden, wat zijn we toch lam geweest in dat huis van haar, hahahah

    kus en vermaak je...love

    diederik

  • 30 November 2005 - 13:12

    Vinnie:

    He lieve bollie,

    Goed dat je weer lekker beter ben!! Was echt fijn je weer ff aan de tel te horen laatst!!
    Ik kom uit mijn nachtdienste dus ga lekker slapen!! Jij veel plezier, ik geniet nog van elk verhaaltje van je!!
    Doe voorzichtig Bollie!!

    Much Lav jou Vinnie

  • 07 December 2005 - 10:41

    Tineke:

    fijn dat het zo gezellig was met wouter.
    geniet van elke dag, het is zo de 27 ste.
    i love you.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Helsinki

Geniet en ontdenk je plekje, reis met me mee....

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 688
Totaal aantal bezoekers 58120

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2005 - 08 Juni 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: