Xocolata de canyella - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van suomenlinna - WaarBenJij.nu Xocolata de canyella - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van suomenlinna - WaarBenJij.nu

Xocolata de canyella

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

05 Februari 2006 | Spanje, Barcelona

Hola guapa,

Wordt wel weer eens tijd voor een verhaaltje he! Ben hier nu al bijna weer 3 weken, niet te geloven he. De tijd blijft maar vliegen. Zo ben je hier en dan ben je daar, en overal heb je het zo naar je zin!

Helaas is werken niet zo avontuurlijk als studeren, dus ik hoop niet dat er fans afhaken omdat de verhalen niet meer zo spannend zijn…

Afgelopen twee weken, heb ik Barcelona nog beter leren kennen, erg leuk. Ik heb nu ongeveer wel de meeste beroemde bouwwerkjes gezien. Met als hoogte punt, ( letterlijk) vandaag Parque Guëll. Erg mooi en hoog dus! Het weer was vandaag ook erg goed, dus een mooi uitzicht over de hele stad!

Werken doe ik tegenwoordig bijna iedere dag van 10-19 dat is erg lang op je kont zitten, als je dat niet gewent bent! Tot nu toe ook nog een beetje een choas maar dat komt ook vast binnen nu en snel goed! Wat doe ik zo heel de dag. Tot nu toe hou ik me veel bezig met de reserveringen. Het is de bedoeling dat dat minder wordt als er een systeem in zit, die ik er dus ook in ga maken. En dan gaan ik een hoop andere dingen doen. Zoals de website een goed onder de loep nemen, nieuwsbrievenschrijven, een coporate idd maken en nog veel meer hoop ik!

Maar ja daar heb ik het natuurlijk niet alleen druk mee, er moet ook nog een beetje genoten worden, want anders hou je dat zware leven natuurlijk niet vol. Ik ben vorige week woensdag met een stel suffe nederlanders naar de Baja Beach geweest, daar was een erasmus feestje. Was erg funny heb mezelf aardag vermaakt en lekker een beetje staan dansen en Cuba Libra gedronken, rum is hier lekker en ze hebben er veel verschillende soorten van ( hil wedden dat je bouke zo over kan halen hier een carriere te beginnen)

Ben van de week ook naar een tapas bar geweest samen met mn huisgenoot Iris en naar de movie. Munich een film over de aanslagen tijdens de spelen daar. Erg indrukwekkend , niet opvrolijkend! Ook heb ik al een aantal spaanse films gezien om een beetje te oefenen. Volgende week maandag is het de bedoeling dat ik begin met mn Spaanse lessen. Twee uur per dag, tussen mn werk door. Dat ga ik zozo twee maanden doen, en daarna zien we wel. Ik hoop dat ik er dan meer van bak als nu, nu is babalfish mn grooste vriend als ik wat in het spaans wil schrijven, en dat is geloof ik ook niet altijd even succesvol….

Vrijdag ben ik met Dankert , Ralp&Pilar en Niels.( van enjoy-barcelona) Eerst naar bar Amsterdam voor een lekker boordje boerenkool of erwetensoep. En daarna zijn we naar een de disco geweest. Was er gaaf, het was in een pand waar vroeger een ballroom was geweest. Een erg hoog plavond en boven allemaal balkons echt mooi om te zien. Volgens mn huisgenoot zijn er in de zomer ook shows van flamenco dansen. Daar moet ik tegen die tijd ook maar eens gaan kijken. Misschien dat ik zelf ook nog zn mooi jurkje kan kopen….kan ik meteen mooi op hil of theer dr bruiloft aan…


Het wordt ook lekker druk aankomende weken, want bren belde net die komt volgend weekend al, yhea wat een feest, lekker aan de tapas en vino met brenda!! Daarna komt mam een poosje, gaan we nog meer site seeen en leuke dingen doen. Daarna komt willow met Leeno in Maart en Wouta en Daan hebben ook al geboeked, die komen in April. Dus mag zeker niet klagen wat aandacht betreft! Als er iemand dus ook nog wil komen kan ie maar beter snel een plekje zoeken in mijn workaholic life schedule ahah

Ik moet ook nog een verslagje van school maken, dat ga ik nu maar eens doen. Heb uiteraard nog niks van die gasten gehoord.

Vergeet niet om nog een kijkje te nemen bij mn foto’s, ze zijn vers van vandaag. Parque Guëll bij zonnig weer!

Besos x


Tip van de maand:
Bombons nyroca
c. Wellington 52-70
08005 Barcelona

  • 06 Februari 2006 - 09:03

    Limor:

    hee Ari!!!
    Ik zeg goed bezig die teksten bij die foto's, vooral hans en grietje zien er goed uit deze tijd van het jaar.. en ehm die euro... beetje zwaar in je portomoneetje :P of heb ik dat alleen maar..

  • 06 Februari 2006 - 11:53

    JOhan:

    Dag zus, je vermaakt je wel zo te lezen. Leuk hoor! Je moet er wel wat meer foto's op zetten, das leuk! Have fun, dikke zoen!

  • 06 Februari 2006 - 13:41

    Tineke:

    Fijn dat er veel badgasten komen, kun je lekker bijkletsen en brenda bijt de spits af.

  • 06 Februari 2006 - 17:06

    Annemarie:

    HEt is zo leuk om al die foto's te zien! Elke keer denk ik: wauw, daar ben ik ook geweest! Ik ben heel jaloers op je zeg! Barca is geweldig! Tip: Bij het olympisch stadion heb je een hele leuke kabelbaan naar een kasteel. Daar zie je de stad nog veel beter! :) Have fun! Kus!

  • 07 Februari 2006 - 11:47

    Mars & Teer:

    Olah Flarina,

    Lijkt me zeer leuk als jij de flarina op mijn wedding ten uitvoer brengt, helaas sponser ik niet mee in zo een (b)weelderige dress hehe.
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt, we missen je natuurlijk wel, hou je taai en neem er een op en van ons, heel veel liefs en een dikke zoen van ons xxxxxxxxxxx

  • 12 Februari 2006 - 12:47

    Sannie:

    supermooi!! Hier sneeuwt het helaas weer.. Ik krijg twee weken vakantie het komende jaar, dus wie weet kan ik wel in juni of juli een paar dagen komen. Tot wanneer zit je er? kus kus sannie

  • 15 Februari 2006 - 14:40

    Rosalie:

    wat n heerlijk leven heb je daar weer tussen het werken door.. wel weer even wat anders dan helsinki.. nog een chico in je leven ??

  • 16 Februari 2006 - 15:37

    Wouter (fr):

    Arie!!! Wat een leventje heb je ook he :P Kben blij te vernemen dat alles prima gaat daaro. Mag zelf ook nie klagen over mijn stage ookal is dat maar in Sneek. Ik zal deze site eens wat meer in de gaten gaan houden alhoewel er volgens mij meer vino's ingaan dan berichten komen :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Geniet en ontdenk je plekje, reis met me mee....

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 58124

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2005 - 08 Juni 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: