Fin de mes BCN - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van suomenlinna - WaarBenJij.nu Fin de mes BCN - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van suomenlinna - WaarBenJij.nu

Fin de mes BCN

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

06 Mei 2006 | Spanje, Barcelona

El mejor mes BCN


Ja de tijd gaat nu echt heel erg snel! Nog een maand en dan zit mn avontuur er voor dit school jaar weer op. Natuurlijk wordt de 3 maanden zomer vakantie ook verrassend en spannend, maar waarschijnlijk slaap ik dan wel ik mn eigen vertrouwde waterbedje, (die ik op het moment erg mis!)

Het is al weer bijna een maand geleden dat ik mn laatste verhaaltje publiceerde op de famous www.suomenlinna.com deze maand is ook echt omgevlogen. Veel gewerkt en in het weekend gerelaxt en lekker gegeten en van Barcelona en het weer genoten!

En Natuurlijk het bezoek van Wouta&Daan! Die zijn afgelopen dinsdag na een weekje BCN weer naar huis geweest. We hebben zoals gewoonlijk weer de tour der siteseeings gedaan, en het tapas eten en strandwandelen.

Maar ook ben ik deze keer met ze in/op La sagrda Familia geweest en hebben we een bezoekje gebracht aan Miró. Erg veel gelachen en met koninginnen dag lekker heel hard mee staan zingen in bar Amsterdam! (met dank aan bren en de IJsselsteinse kroeg was het geen probleem al de nummers mee te lallen). En daarna lekker naar huis gerold en nieuwe Nederlandstalig hits bedacht (‘bellen doe je thuis’, een vervolg op het famous ‘eten doe je thuis’ van een paar jaar geleden)

Wout heeft zijn nieuwe passie( spaans dansen) ontdenkt op de Feri@Bril, dat is een soort Grote kermis, met daarnaast heel veel tenten met Spaanse muziek en dansen. Erg leuk allemaal Spaanse dansers met van die prachtige jurken. En leuke opaatjes die ook nog een dansje mee doen!

Afgelopen maandag heerlijk op het strand gelegen en mn eerste duik genomen in het heerlijke Spaanse blauwe water. Het was een beetje koud maar wel erg lekker. Naast het beach volleybal veld heb ik mn eigen plekje op het strand… Als ik weer thuis ben moeten we ook maar vaak naar Scheveningen want ik zal de zee en het strand wel een beetje gaan missen!

Afgelopen dinsdag is mn fiets gejat, dus nu moet ik echt met mn brake slipper voetjes alles lopend doen. Ik heb dus woensdag eerst maar eens een paar mooie nieuwe schoenen gekocht, om het gemis van mn fiets een beetje te verzachten. Barcelona is echt de stad van de criminelen... Afgelopen donderdag was er ook weer bij ons in het pand van de officina ingebroken, deze keer bij 5 offincina’s. Gelukkig niet bij ons, de boeven zijn waarschijnlijk afgeschrikt door ons alarm! Gelukkig maar!

Willow de pillow is vandaag jarig hipperde piep hoeraaa! en dat moet natuurlijk gevierd worden. Iris is niet thuis dus geven Marc en ik een BBQ Party. Het thema van de BBQ is visjes & mochijto’s. Donderdag hadden we alvast wat geoefend, erg suc6vol!

Ook kijk ik er niet alleen naar uit dat ik zo naar huis mag, maar eerst komt Fauke nog een weekendje BCN onveilig maken. Erg veel zin in. Weet wel zeker dat het net zn Patido wordt als in Helsinki!

Met didi gaat het ook goed! Hij heeft zijn tweede keur gehad en mag nu lekker thuis zijn. Gelukkig maar want het is beter om aan de gracht van het weer te genieten dan in een ziekenhuis bed te liggen! Ander groot nieuws ahah Bren mij enigste vriendin uit IJsselstein heeft IJselstein ingeruild voor het mooie Amersfoort. Gelukkig komt ze nog wel terug voor de Riverdans van a.s. 8 Juli, dat schijnt ook weer een mooie zomersepartido te worden!

Het wordt tijd dat iedereen me deze week het lijstje door gaat mailen met souvenirs zodat ik naast het shoppen voor weddingdresses and gift ook nog tijd over hou voor de rest!

IK wens iedereen een weekend vol zonnestralen en geluk! ToT snelos!

Beso Arie (die negro one)

  • 06 Mei 2006 - 20:12

    Corrie Oskam:

    lieve Arina,

    De laatste loodjes...?

    Een maand is zo om en dan natuurlijk naar het echte Hollandse strand in SCHEVENINGEN.

    Wij hopen je weer snel te ontmoeten als je terug bent.

    Groeten van ons allemaal ,
    de Oskammetjes.

  • 06 Mei 2006 - 20:23

    Annemarie:

    He meis,
    Joepie!!!! Je bent er weer bij met Riverdance. Dat is erg gezellig! Wel een camera met flits meenemen he? ;)
    Geniet nog even lekker van je Spaanse leventje en tot op Riverdance.
    Kus!

  • 07 Mei 2006 - 11:21

    Wil:

    Hey arie, klinkt goed allemaal hoop dat je ook hebt genoten van het vieren van mijn verjaardag haha.... beter dat je snel terug komt.
    KUS

  • 07 Mei 2006 - 19:23

    Tineke:

    Was het mooi om te zien de Sagrada Familia?
    Het is stil zonder jou in huis!
    Peter is nu verpleger!
    Het allerbeste lieve negro! ma.

  • 10 Mei 2006 - 12:19

    Daan:

    Hoi arie! Wilde nog ff een keertje zegge dat het echt een topweek was! En ondanks dat t hier ook super weer is, toch steeds terug wil!! Geniet nog maar ff extra vet de laatste maand! Kus Daan

  • 11 Mei 2006 - 17:14

    Mars En Teer:

    He lekkere rooie van me!! Geniet van het leven want voor je het weet is het voorbij. Tips en suggesties voor je nieuwe avontuur daar hebben wij er zat van. Have fun en ga nog ff chilluh!! Kan je niet een week eerder naar huus, kan je mee met de vrijgezellenparty!! Hele dikke zoen en nog veel meer liefs vanuit een broeierig Holland! Was lekker vrij vandaag morgen roept de arbeid weer, maarja je moet wat om centjes te verdienen!

    Adios chica! Mars en Thera

  • 14 Mei 2006 - 13:27

    Sannie:

    Nou breng mij zo'n Miro maar! ;) Zolang ik je maar weer heel snel een pakkerd kan geven dan vind ik alles best!! kus kus Sannie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Geniet en ontdenk je plekje, reis met me mee....

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1156
Totaal aantal bezoekers 57228

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2005 - 08 Juni 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: