21C - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van suomenlinna - WaarBenJij.nu 21C - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van suomenlinna - WaarBenJij.nu

21C

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

26 Maart 2006 | Spanje, Barcelona

Holaaaaaaa het is weer zo ver de lente is begonnen!!

Yhea dus want doen we dan, hup bikini aan en naar het strand. Dit weekend was het schitterend weer, ben gewoon helemaal vergeten dat ik heel de week heb gewerkt. Weekend was deze keer een kleine, wel verdiende vakantie!

Op mn stage gaat het goed, deze week niet zo veel aanvragen gehad, dus heb ik wat andere dingen kunnen doen. En natuurlijk waren er weer de nodige crisissen op te lossen. Aan het eind van de week kwamen we er achter dat de site niet goed werkt en dat er daarom niet zo veel aanvragen waren, altijd wat!

Donderdag was niet zn leuke dag!! Ik ging vol goede moet naar mn werk zonnetje scheen, zonnebril op, bloem in mn haar en slippertjes aan, je kent het wel, dat je denkt ik heb er zin in vandaag! Niet schrikken allemaal nu, maar toen las ik in mn mail dat the one and only lovely Didi fom Cambridge, een van mn liefste vriendjes kanker heeft en nu dus aan de chemo in het ziekenhuis ligt. Nu klinkt het losje, maar donderdag had ik hem nog niet gesproken en was ik de hele dag in diepe schok. Meestal denk je dat mensen kanker pas krijgen als ze oud zijn en op de een of andere manier maak je ook altijd connectie met dood gaan ect. enge verhalen. Het lijkt wel of iedereen het tegenwoordig heeft.

Eerst oma, maar die is nu gelukkig een stuk beter na operatie, en er wordt altijd erg goed voor haar gezorgd dus dat is ook een gerust stelling en nu Didi!

Via zijn vader heb ik het nummer van het ziekenhuis gehad en hem gebeld en nu ben ik een stuk meer gerust gestelde, want zoals als Didi zegt: ik ben 4 maanden ziek ( 4 keer een chemo) en daarna ben ik weer beter. Hij heeft Non Hodgkin in de Lymfe. En kom na zijn eerste behandeling naar Nederland.

Ik hoop dat het ook snel allemaal goed komt, en dat alles goed gaat. Volgends de dokter staat de chemo goed aan!

Mijn plannen om misschien hier te blijven deze zomer zijn nu ook sterk afgenomen, ik had al de twijfels omdat er 101 reden zijn om weer lekker naar huis te gaan ( ben nu toch al bruin dus kan niet gekker worden). Dan wordt het plan voor van de zomer all mn vrienden zien, die ik al een jaar lang heb gemist, partyhardy alle bruiloften af ( net als in de wedding crasher) en lekker met didi de bossen in en naar scheveningen sapjes drinken! Ook een goedvooruitzicht toch!

………..maar voor het allemaal zo ver is….

GA IK EERST NOG HIER GENIETEN VAN ALLES WAT MOOI IS!! 

Dit weekend, gistere heb ik lekker met Marc de hele dag door de stad gelopen, lekker een beetje winkeltjes kijken, mensen en op lounge terassen zitten in het zonnetje en daarna weer terug gelopen. Lekker op mn slippertjes en heb nu ook lekker blaren ( gelukkig niet van die huge one’s als van de zomer)

Daarna lekker taco eten roséétje drinken, verder op de cuba libré en naar de verjaardag van de onderbuurvrouw, was niet de meest succesvolle party. We zijn nog even naar de CCCB geweest, dat is een soort van lounge in een museo en daarna weer lekker naar huis want ik kon maar kort slapen.

Wel met raam open want ik heb een vliegen, vieze beesten gaas er voor gehangen gistere! Dus geen nachtmerries meer over spinnen en kakkerlakken ahah

En vandaag….mmmm weer heerlijk weer! Ben naar het strand gelopen en heb daar lekker boekje zitten lezen en mensen zitten kijken . Na een poosje kwam Daphne ook en zijn we opzoek gegaan naar een lekker broodje. Lekker langs het strand gelopen en daarna lekker een beetje gezonnebaad! Zo hoort een weekend te zijn meer valt er niet over te zeggen… kijk maar naar de pics….

Vanavond ga ik lekker koken en Spaans leren en vroeg slapen, want morgen begint er weer een nieuwe week…. 5 dagen en dan is het weer een klein beetje vakantie!

Beso x

  • 27 Maart 2006 - 12:23

    Brenda:

    Hey lieverd,

    OO wat doe ik toch verkeerd in het leven??
    Zit ik hier achter mn computertje, en buiten is het zwaar bewolkt!
    Ik mis je.
    Kus

  • 27 Maart 2006 - 20:22

    Wil:

    Arie, dit ziet er echt helemaal goed uit geniet ervan en mis je!!! Zeker beter plan om terug te komen deze zomer!!!

  • 30 Maart 2006 - 12:50

    Wout:

    Arientje,

    Men, wat een verhaal zeg van Didi, hoe verschrikkelijk! Gelukkig ziet ie het redelijk (gezien de situatie) goed in, dan slaat ie zichzelf er vast wel door heen...

    Hier gaat alles prima, ik ga je vanaaf denk ik lekker bellen, kan da? dat wordt wel oldfashioned met de phone aangezien me laptop niet echt opgang meer wil komen...

    Wil lekker naar je toe, terrasjes pakken en ouwehoeren! hou je goed, maar dat gaat vast wel lukken. en kom maar mooi naar huis in de zomer, anders moeten we weer met zn allen naar jou enzo, hihi.. hms bij nader in zien.. VAMOS A LA PLAYA :p

  • 30 Maart 2006 - 12:53

    Wout:

    Je maakt me trouwens weer terug verlangen naar Roma, shit dat is toch het levendje wel he.. ben jaloersss.

    Kus

  • 03 April 2006 - 12:48

    Woutertje (troj):

    Wat kut man van je vriendje Didi... pff nou veel kan ik er ook niet aan doen natuurlijk maar iig sterkte gewenst van mij aan zowel jou als veel beterschap en sterkte voor didi. Ik ben blij dat je het toch nog wel naar je zin hebt. en die temperaturen zijn natuurlijk echt niet normaal :P
    liefs en dikke knuffel, Wouter

  • 08 April 2006 - 23:43

    Die K*nker Didi Toch:

    zo vrouwe,

    wat hou ik toch gruwelijk veel van je!!! hier aan de tolsteegsingel is het mooi je krijgt mijn adres nog

    morgen als ik het niet vergeet!!!

    kus diederik dus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Geniet en ontdenk je plekje, reis met me mee....

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 892
Totaal aantal bezoekers 57227

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2005 - 08 Juni 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: