Every day.. new adventures! - Reisverslag uit Helsinki, Finland van suomenlinna - WaarBenJij.nu Every day.. new adventures! - Reisverslag uit Helsinki, Finland van suomenlinna - WaarBenJij.nu

Every day.. new adventures!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

25 September 2005 | Finland, Helsinki

..Iedere dag vraag je je af,wat zal vandaag brengen... bizzare things happen in here...

Deze week is wel een beetje rustig verlopen, je zou haaste denken dat de sleur er in komt, maar dat is dan weer net niet zo, iedere dag blijft het onvoospelbaar wat er allemaal op het progamma staat. Heb ik niet zn moeite mee want ik ben toch niet zn planner:-)

Maandag was nog steeds en beetje gaar van het weekend in de bush, dus rustig aan om 11 naar school, kort dagje maar dat was erg positief.

In Birm hadden we de gewoonte om iedere week naar de film te gaan, lekker een beetje hangen en lachen.. hier had ik dat nog niet gedaan, en maandag avond was een prima avond om dat te gaan doen. Ben samen met Matiz, Jona en Frauke naar de Wedding crashers geweest, was leuk film. Lekker zitten lachen om de grappen van Owen Wilson and Vince Vaughn.

Cultuur deel van IMEA is over en nu hebben we een andere man die wt interesanter les geeft, dat was dus positief, s'midags hebben we met project groep van MGB over gehad waarneer we nu eindelijk eens naar CLC gaan om ons project voor hun eens goed te starten. ( Ik ga as maandag naar het bedrijf toe om eens rond te kijken, s'middags hebben we ook een play dus dat is denk ik erg leuk!)

Aangezien ik woendag maar kort school heb, hebben we dinsdag tot nieuwe stap avond benoemd. Als arme student moet je aan je budget denken en dus uit gaan als de biertjes goedkoop zijn! En dat is dus het geval op dinsdag in de Barfly. Was leuk avondje lekker staan dansen, en kletsen!

Woensdag was ik de discussie lijder bij onze tut, LIJDER ja, want iedere was uit geweest en niemand had zin om te praten, en mijn taak was dus om te zorgen dat alle punten van de agenda werden besproken en toen dat na 10 min was gebeurt mocht ik iedereen nog proberen aan de praat te houden voor 1,5 uur... beetje jammer. Maar uiteindelijk wel gelukt,ik kan trots op mezelf zijn!:-)

Voor mijn trip naar rusland moet ik een pasport hebben, en die kan je alleen laten maken in nl... dus hop naar de ambassade, en zn ding aanvragen... weer een gaat in mn budget, maar als het goed ik heb ik nu as vrijdag een pasport die helemaal handmade uit IJsselstein komt!

Woensdag avond was het wel ff shocky, staan er ineens 10 brand weer auto's en 100 brandweer mannen op de stoep..... Ahhh mn huis zal toch niet na een maand al in de fik vliegen he?.. zie je het al voor je alle ex-studs in de sporthal van school slapen omdat hun huisje niet meer recht overeind staat.....Opluchting toen het brandweer opperhoofd kwam vertellen dat hij de brand meester was... en er alleen een sukkeltje was vergeten zijn broodje uit de over te halen, en het vooral rook en stank was dat door mn huisje ging:-)

Donderdag had ik een press over mn adv in Russia project, beetje kansloze bedoeling , maar ja het heeft wel weer lekker 4 uurtjes opgevuld. Zat ik braaf in de les gaat mn telefoon... WILLOW!!! lekker zitten kletsen. Wout heeft van de week ook gebelt net als Theer. Soms is lekker ff bellen leuker dan mailen!

Ik heb ook skype op mn pc, maar raar rar raar, mijn audio doet het niet meer. Als iemand nog tips heeft om dat op te lossen...

Donderdag avond klein wijnproeverijtje bij mij thuis samen met frauke... 2 uur later zat halve huis vol erg gezellig...

vrijdag was ik vrij heeeeeerlijk uitgeslapen, en daarna beetje mn huis opgeruimd..en stabilizeren. s'avond was het vrijdagavondetentje bij limor en frau, en daarna zijn we naar SOHO geweest.. dat was me ook weer wat. Altijd en overal de zelfde mensen, jammer genoeg geen goede muziek, maar wel lekker biertje gedaan en gekletst.

Giste was het weer zo mooi dat ik lekker heel de dag heb rondgelopen in de stad en op de terug weg, dachten we laten we eens een tram terug nemen... samen met Dominik en zn vrienden, hebben een uur in de tram gezeten, niet langs ons huis gekomen, en uiteindelijk weer in de stad beland, toch naar een andere tram proberen, misschien stopt de 7 wel bij het zwembad...

Gistre avond lekker avondje filmen met Frau, Steff en Lim.. Kill BiLL en deel van scarface.. vandaag wordt een productieve dag!

Zo lim dr haar zwart verven... goede herinneringen aan dat soort van feestjes, en daarna projecten maken voor MGB voor dinsdag en misschien is het ook wel en goed idea om een ron te kijken voor stage plaatsen.. CLC misschien? Of wordt het toch het zonnige spain?

Het weer is vandaag ook weer lekker, je merkt wel dat het kouder aan het worden is! Geniet nog steeds van iedere minuut!!

Kus

  • 25 September 2005 - 11:12

    Wil:

    Klinkt productief allemaal.... haha kus

  • 25 September 2005 - 11:47

    Jan Stam:

    Hey Ari, wat ben je toch weer actief, daar in het buitenland! St. Petersburg is echt mooi:prachtige gebouwen en veel water, net Amsterdam. En vergeet Peter de Grote niet!

  • 25 September 2005 - 21:39

    Sandra Sr.:

    arina; leuk te lezen dat je het naar je zin hebt, vaan alle afkortingen snap ik niets!! Foto 830 is prachtig! Kus van ons allen.

  • 26 September 2005 - 11:43

    Diederik:

    He arina ziet er allemaal positief uit dus ik zal zeggen ga zo door en geniet ervan en drink maar goed daar!!!!!!he veel plezier en de groete vanuit bodegraven!!!kuzzz Diederik

  • 29 September 2005 - 14:15

    Spiderman....:

    Heeeee!! Leuk hoor al die verhalen. Maar waar blijven die foto's van die lover van je?? Of heb je nog geen blonde Mika of Terro aan de haak geslagen ;) Veel plezier daar. Groetjes

  • 30 September 2005 - 08:16

    JOOST:

    ik hoop dat je ook nog wat leert daar...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Helsinki

Geniet en ontdenk je plekje, reis met me mee....

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 58126

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2005 - 08 Juni 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: